11/12/2022

βίντεο: Εργαστήρια Μηχανολογικού Τομέα Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Τεχνικής/Επαγγελματικής Εκπαίδευσης | ΕΠΑΛ, ΤΕΕ, ΤΕΣ, ΣΕΚ, ΤΕΛ, ΕΠΛ, ΟΑΕΔ, ΔΙΕΚ

Έτσι για να μας "μπει" καλά το 2023!




copyright © copperINart 

σχόλιο στις 11-12-2022 

Δυστυχώς όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις και οι διοικήσεις του Υπουργείου Παιδείας τις τελευταίες δεκαετίες κυρίως -αλλά και διαχρονικά δυστυχώς, σαφώς άλλες λιγότερο και άλλες περισσότερο, υποβάθμισαν σε κατώτατο βαθμό την Τεχνική/Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα, μέχρι εξαλείψεως.

Αντί να είναι αυτή η βασική αιχμή του δόρατος ώστε να αναπτυχθεί οικονομικά η χώρα οι πανεπιστημιακοί (κτλ) λομπίστες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μαζί με πολιτικούς και οικονομικούς παράγοντες της χώρας (διαχρονικά) γέμισαν τον τόπο ΑΕΙ και ΤΕΙ, εξάλειψαν τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα που πάνω εκεί θα έπρεπε να αναπτυχθεί η χώρα (διαβάστε εδώ τις απόψεις μου https://seaeede.blogspot.com/search/label/TexnikhEkpaideysh ) και μιλάνε όλοι τους οι ξεφτιλισμένοι για την "βαριά βιομηχανία" του τουρισμού (!!!), που είναι "υπηρεσίες" και όχι "παραγωγή" μην το ξεχνάμε, και φτάσαμε να εξάγει η χρεοκοπημένη Ελλάδα επιστήμονες με τα λεφτά του ελληνικού λαού!

Αντί να φτιάξουμε εκπαιδευτικές δομές ξέχωρα από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση (μετα-δευτεροβάθμιες δηλαδή) και να αποδεσμεύσουμε την δευτεροβάθμια εκπαίδευση από την τριτοβάθμια και την μετα-δευτεροβάθμια (όπου θα έπρεπε να είναι οι διέξοδοι των νέων σήμερα με σαφώς βάρος στους ειδικευόμενους/εξιδεικευμένους τεχνίτες/εργάτες και όχι στους επιστήμονες) τα λόμπι των πανεπιστημιακών (μαζί με αυτούς που τους βοηθούν/στηρίζουν) κάνουν ότι θέλουν όχι με γνώμονα το εκπαιδευτικό/οικονομικό/παραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης που θα έπρεπε να έχει η χώρα αλλά -τι πρωτοτυπία στην γΕλλάδα!;- την τσέπη τους. 

Μην ξεχνάμε βέβαια και τους συνδικαλιστές, κυρίως και β-α-σ-ι-κ-ά τους πράσινους και γαλάζιους, που πάντα κινούνταν ως κομματόσκυλα και όχι ως στελέχη με γνώμονα τα συμφέροντα των εργαζομένων που εκπροσωπούν, της εκπαιδευτικής κοινότητας συνολικότερα και τέλος της ίδιας και ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας. 

Μεγάλες και οι ευθύνες και των συνδικαλιστών της αριστεράς όλων των αποχρώσεων και τάσεων που δεν έκαναν ποτέ σημαία ένα ορθολογικό σύστημα παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας αλλά ηλίθια, ανέξοδα και άτοπα λογύδρια χαϊδεύοντας παντού και πάντα αυτιά (ώπα! στάσου! μην σπάσουμε και κανένα αυγό!). 

Σχόλια από έναν εξειδικευμένο/ειδικευμένο Τεχνίτη/Τεχνικό/Εκπαιδευτή που νόμιζε πως θα συνεισφέρει με τις γνώσεις του σε αυτό που λέμε Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα, αφού πάνω στον τομέα του έχει επαγγελματική ιδιωτική προϋπηρεσία από το 1994, δηλαδή πάνω από 20 έτη εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. 
Κ.Π. 

~/.\~ 

ειδικότητες εργαστηριακών εκπαιδευτικών (ή εκπαιδευτών το σωστότερο) 
ΔΕ01 ΔΕ02 και ΤΕ01 ΤΕ02 

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 
Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση 

~/.\~ 

σχολεία που εργάστηκα από το 2003 έως και το 2012 
ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος ειδικότητας 
ΤΕ01.04(ψυκτικών), ΔΕ01.11(ψυκτικών) & ΔΕ01.12(υδραυλικών)*: 

Ηράκλειο, Κρήτη 3ο ΕΠΑΛ και 1ο ΣΕΚ 
Περιστέρι, Αττική 2ο εσπερινό ΕΠΑΛ και 3ο ΣΕΚ Γ' Αθηνών 
Καλλιθέα, Αττική 4ο ΤΕΕ και 2η ΕΠΑΣ Σιβιτανίδειος 
Αιγάλεω, Αττική ΙΤΕΕ Πρωτέας 
Πειραιάς, Αττική ΙΤΕΕ Πρωταγόρας 

*σήμερα οι ειδικότητες είναι οι ΤΕ01.04, ΤΕ02.02 και ΔΕ02.02 όπου είμαι εγγεγραμμένος στους πίνακες 

~/.\~ 

Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο 
Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο 
ΕΠΑγγελματικό Λύκειο 
Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση 
Τεχνική Επαγγελματική Σχολή 
Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα 
Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης 
Σχολές ΟΑΕΔ
Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ)




Δεν υπάρχουν σχόλια: