06/09/2020

Καταγγελία για αναξιοκρατικές μεθόδους κατάταξης σχετικά με τους νέους πίνακες διορισμού των ΤΕ01, ΤΕ02, ΔΕ01 και ΔΕ02 στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Αφορά τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ 1ΓΤ/2020 και 2ΓΔ/2020
όπως αυτές δημοσιεύθηκαν στην ιστοσελίδα του 3&4/9/20.
 

ενδεικτικός πίνακας διορισμού (Α) ως στιγμιότυπο οθόνης

επεξηγηματικά σύμβολα πίνακα (1) για τους πίνακες (Α) και (Β)


Ξεκινώντας από την αρχή λέμε πως από τότε που γνωρίζουμε (το 2003 συγκεκριμένα) ήταν πάντα ξεχωριστά οι πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους πίνακες ΜΕ προϋπηρεσία και αυτούς ΧΩΡΊΣ προϋπηρεσία (αναζητήστε εδώ e-aitisi.sch.gr). Βλέποντας τους προσωρινούς πίνακες όπως αυτοί αναρτήθηκαν στον ΑΣΕΠ στις 3&4 Σεπτέμβρη, τίθενται κατευθείαν τα εξής ερωτήματα:


   1) Τι έγινε ξαφνικά και στους νέους πίνακες όπως βλέπετε στα στιγμιότυπα οθόνης (screen shots) αυτό ΔΕΝ έγινε και "υποψήφιοι εκπαιδευτικοί" (διότι ΔΕΝ έχουν ούτε μια ώρα εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας) μπαίνουν μπροστά από εκπαιδευτικούς με προϋπηρεσία τόσο εκπαιδευτική άλλο τόσο και επαγγελματική με μόνο "προσόν"* το Παιδαγωγικό και χωρίς να έχουν ένα ένσημο εργατικό ή εκπαιδευτικό;
   2) Γιατί ενώ πιάνονται κριτήρια βαθμολογίας διορισμού όπως οι Η/Υ, η ξένη γλώσσα, τα τέκνα και η αναπηρία ΔΕΝ πιάνονται κριτήρια όπως το σύνολο της Επαγγελματικής προϋπηρεσίας που κατά την γνώμη μας είναι το νούμερο ένα και άκρως απαραίτητη** από τα προαναφερθέντα ΚΑΙ από το Παιδαγωγικό σε όλες τις τεχνικές/εργαστηριακές ειδικότητες;
   3) Γιατί ενώ πιάνονται κριτήρια βαθμολογίας διορισμού όπως οι Η/Υ, η ξένη γλώσσα, τα τέκνα και η αναπηρία ΔΕΝ πιάνονται κριτήρια όπως το αν έχει και πόσα ο κάθε υποψήφιος σε άλλη ειδικότητα διαφορετικό/ά πτυχίο/ία -άρα θα είναι και σε κάποια άλλη θέση κάποιου άλλου πίνακα- στους πίνακες των ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02;
   4) Γιατί η ΑΣΠΑΙΤΕ  έχει σταματήσει την παιδαγωγική κατάρτιση στις τεχνικές/εργαστηριακές ειδικότητες των ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02 εδώ και μια δεκαετία και δεν προγραμμάτισε τους 10 (τουλάχιστον) ενεργούς εκπαιδευτικούς από τον κάθε πίνακα ΜΕ προϋπηρεσία των ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02 ώστε να λάβουν αυτήν την πιστοποίηση; Τι συμφέροντα εξυπηρέτησε αυτή η "παράλειψη";
   5) Γιατί ιδιαιτέρως στους πίνακες των ΔΕ01/02 και ενώ είναι προαπαιτούμενο για να μπεις σε αυτούς η εργασιακή εμπειρία, υπάρχουν "υποψήφιοι εκπαιδευτικοί" (διότι ΔΕΝ έχουν ούτε μια ώρα εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας) μπροστά από εκπαιδευτικούς με προϋπηρεσία τόσο εκπαιδευτική άλλο τόσο και επαγγελματική με μόνο "προσόν"* το Παιδαγωγικό και χωρίς να έχουν ένα ένσημο εργατικό ή εκπαιδευτικό;
   6) Γιατί στους πίνακες των ΔΕ01/02 πιάνεται ως κριτήριο μόνο τα 5 (πέντε) έτη εργασιακής εμπειρίας και όχι το σύνολο αυτής, που ειδικά στις τεχνικές/εργαστηριακές ειδικότητες*** θα έπρεπε να είναι το βασικότερο όλων των άλλων προσόντων διορισμού;
και τέλος 
   7) Γιατί συγχωνεύτηκαν τόσες και τόσες τεχνικές και εργαστηριακές ειδικότητες και στους ΔΕ01/02 αλλά και στους ΤΕ01/02; Τι εξυπηρετούσε αυτή η απαράδεκτη κίνηση;

Δυστυχώς ερωτήματα που κοστίζουν μια μόνιμη θέση σε εποχές τρομακτικά δύσκολες για την εύρεση μίας αξιοπρεπούς και σχετικά ικανοποιητικής εργασίας.

Οι υπεύθυνοι κατάταξης αυτών των κριτηρίων διορισμού και εφαρμογής στους πίνακες τεχνικών/εργαστηριακών ειδικοτήτων, που είναι φυσικά το Υπουργείο Παιδείας, ανώτατα και ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα όπως η ΑΣΠΑΙΤΕ και όλοι οι άλλοι υπεύθυνοι συμβουλευτικού χαρακτήρα -δεν ξέρουμε αν είναι και ο ΑΣΕΠ μέσα σε αυτούς- που διαμορφώνουν το τελικό αποτέλεσμα σε βάρους της Τεχνικής και Τεχνολογικής εκπαίδευσης και προς όφελος συγκεκριμένων αντίστοιχων ειδικοτήτων ΠΕ, θα έπρεπε να απαντήσουν και να διορθώσουν εν τέλη τα τραγικά τους λάθη, που κοστίζουν στην ουσία στην ίδια την ποιότητα της παρεχόμενης Επαγγελματικής, Τεχνικής και Τεχνολογικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

ο διαχειριστής/κάτοχος του ιστολογίου και συντάκτης του κειμένου
αναπληρωτής και ωρομίσθιος εργαστηριακός εκπαιδευτικός από το 2003 έως και το 2012
ειδικοτήτων με προϋπηρεσία ΤΕ01.04, ΔΕ02.02
ειδικοτήτων χωρίς προϋπηρεσία ΤΕ02.02
σύμφωνα με τις παλιές ειδικότητες πριν συγχωνευτούν ήμουν
ειδικοτήτων με προϋπηρεσία ΤΕ01.04 και ΔΕ01.11
ειδικοτήτων χωρίς προϋπηρεσία ΤΕ01.02 και ΔΕ01.12
βιογραφικό σημείωμα


--------
*μπαίνει σε εισαγωγικά η λέξη διότι κατά την γνώμη μας θα έπρεπε να είναι απλά ένα από τα κριτήρια κατάταξης βαθμολογίας που να έπεται από την Επαγγελματική και την Εκπαιδευτική προϋπηρεσία -ναι όπως το διαβάσατε, τρίτο στην σειρά

**κατά την γνώμη μας θα έπρεπε να είναι προαπαιτούμενη η Επαγγελματική προϋπηρεσία στους πίνακες των ΤΕ01/02, όπως είναι στους ΔΕ01/02

***αναφερόμαστε στο σύνολο των τεχνικών/ειδικοτήτων και των ΔΕ01/02 αλλά και των ΤΕ01/02

--------
Απαραίτητες διευκρινήσεις:
α) Σαφώς τασσόμαστε υπέρ της απόκτησης της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας αλλά και της συνεχούς εξειδίκευσης τόσο στα παιδαγωγικά ζητήματα άλλο τόσο και στα τεχνολογικά μιας και η τεχνολογία και οι παιδαγωγικές ανάγκες στην εποχή μας καθώς και η συνεχής κατάρτιση πρέπει να έχει συνέπεια και συνέχεια με το χρόνο και την εποχή ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις όλο μεγαλύτερες και αυξανόμενες προκλήσεις.
β) Αυτό δεν σημαίνει όμως πως τα 5 ή 10 ή 15 ή 20 χρόνια επαγγελματικής προϋπηρεσίας μπορούν να συγκριθούν με ένα έτος παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας, ούτε φυσικά αντίστοιχα και η εκπαιδευτική προϋπηρεσία.
γ) Αδυνατούμε να καταλάβουμε το σκεπτικό του νομοθέτη που βάζει 20 μονάδες στην 5ετή εργασιακή εμπειρία στην ειδικότητα στους ΔΕ01/02 (στήλη 2 του πίνακα 2 των επεξηγηματικών συμβόλων) και την έχει ισάξια με ένα πιστοποιητικό Η/Υ, που το έχει κι αυτό 20 μονάδες!
δ) Εμείς ζητάμε η Επαγγελματική Προϋπηρεσία να είναι τουλάχιστον ίδια και ίση βαθμολογικά με την Εκπαιδευτική Προϋπηρεσία (δηλαδή ένας μήνας εργασίας = με (1) μία μονάδα βαθμολογίας) και η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια να είναι 20 βαθμοί.
ε) Όταν μας έπαιρναν τόσα χρόνια αναπληρωτές ΔΕΝ είχαν προαπαιτούμενο την κατοχή παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας. Αυτό δεν μας εμπόδιζε όμως να κάνουμε σωστά την δουλειά μας. Τεχνικοί/Τεχνίτες είμαστε και μπορούμε να δείξουμε την τέχνη μας σε έναν μαθητή που την έχει ανάγκη ανά πάσα στιγμή. Τ
ην παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια την έπαιρναν όσοι/ες δεν την είχαν αφού προσλαμβάνονταν στην Εκπαίδευση (σε αντίθεση με την Επαγγελματική και Εκπαιδευτική Προϋπηρεσία που δεν μπορεί να αποκτηθεί όποτε εμείς το θέλουμε). Αυτό γιατί να μην γίνει και τώρα;

ενδεικτικός πίνακας διορισμού (Β) ως στιγμιότυπο οθόνης

ενδεικτικός πίνακας διορισμού (Γ) ως στιγμιότυπο οθόνης

επεξηγηματικά σύμβολα πίνακα (2) για τον πίνακα (Γ)


τελευταία ενημέρωση ανάρτησης
8-9-2020, 18:50

10 σχόλια:

Stavroula είπε...

Πολύ σημαντικό είναι να ενημερώνονται οι διευθυντές των ΕΠΑΛ και να ζητάνε βοηθούς εργαστηρίων... Είναι πολύ συγκεκριμένα τα σχολεία που έχουν αυτές τις θέσεις, χωρίς να πληρούν ιδιαίτερα κριτήρια σε σχέση με άλλα... Βλέπω π.χ. στους ΔΕ02 7 θέσεις σκορπισμένες σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, χωρίς να φαίνεται να έχουν μεγαλύτερο μαθητικό πληθυσμό ή ιδιαίτερες ανάγκες. Έτσι θα αυξηθούν και οι θέσεις εργασίας και θα καλυφθούν εκπαιδευτικές ανάγκες.

άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙ είπε...

Συμφωνούμε Σταυρούλα αν και από όσο γνωρίζουμε τα κενά των εργαστηρίων δεν καλύπτονται από ΤΕ01 που κανονικά έχουν την πρώτη ανάθεση αλλά από ΠΕ. Δηλαδή οι ίδιοι διευθυντές ΣΕΚ και σχολικών μονάδων για τα εργαστηριακά τους κενά ΔΕΝ ζητούν στην συντριπτική τους πλειοψηφία εργαστηριακούς εκπαιδευτικούς ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02.
Στην ουσία μας έχουν καταργήσει (αυτό επιδίωξαν) από το 2012 και βέβαια με αυτές τις προκηρύξεις είναι η ταφόπλακα αφού μια δεκαετία η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν έπαιρνε για παιδαγωγικά εργαστηριακούς εκπαιδευτικούς.

άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙ είπε...

Ευχαριστούμε το εκπαιδευτικό δίκτυο alfavita για την αναδημοσίευση.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/331354_pinakes-anapliroton-deyterobathmias-kataggelia-gia-anaxiokratiki

άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙ είπε...

Ευχαριστούμε για την στήριξη από τους μόνιμους συναδέλφους την ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ1 ΠΑΤΕΣ-ΣΕΛΕΤΕ https://peteem1.blogspot.com/ με έγγραφο της που στάλθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας και σε όλα τα ΕΠΑΛ της χώρας.

copperINart I είπε...

Καλό θα ήτανε πάντως να μαζευόμαστε τουλάχιστον 5-10 άτομα να κάναμε μία μηνυτήρια αναφορά για αυτό το αίσχος και την άδική εντελώς αντιμετώπιση εκατοντάδων αναπληρωτών που στήριξαν την Τεχνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όλα αυτά τα χρόνια ειδικοτήτων ως ΤΕ01 και ΔΕ01. Όσοι και όσες θέλουν και πιστεύουν στην αναγκαιότητα αυτή στέλνουν μήνυμα στον συντάκτη του κειμένου ή του συντονιστικού seaeede(παπάκι)gmail(τελεία)com.

VASILIS είπε...

Μεγάλη αδικία ο πίνακας του ΑΣΕΠ για τις ειδικότητες ΤΕ01/02 & ΔΕ01/02
Εκπαιδευτικοί με μεγάλη εκπαιδευτική Προϋπηρεσία κ επαγγελματική που είναι απαραίτητη, Δουλεύοντας χρόνια στην εκπαίδευση βρέθηκαν πίσω στον πίνακα διότι έδωσε το υπουργείο το δικαίωμα να προτάσσονται στον πίνακα όσοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια μόνο, κ χωρίς να έχουν καθόλου εκπαιδευτική προϋπηρεσία να μπαίνουν μπροστά στους πίνακες , Προφανώς αυτοί που μπαίνουν μπροστά στον πίνακα είναι κλάδου ΠΕ οι περισσότεροι κ τους δίνεται η δυνατότητα να πάνε ΑΣΠΑΙΤΕ κ να έχουν το παιδαγωγικό, ενώ εμείς η ΔΕ δεν δημιουργείται εδώ κ χρόνια ΑΣΠΑΙΤΕ , όπως είχε γίνει παλαιότερα για μερικούς εκπαιδευτικούς που πήρανε τρίμηνη παιδαγωγική επάρκεια, Είναι άνισο αυτό που συμβαίνει κ θα πρέπει το υπουργείο να λάβει κάποια μέριμνα για μας που έχουμε τόσα χρόνια που δουλεύουμε στα σχολεία να χάνουμε την σειρά μας στον πίνακα με κίνδυνο να μην ξαναδουλέψουμε , Όπως θα πρέπει να λάβει μέριμνα το υπουργείο κ στις προσεχείς αιτήσεις που θα γίνουν για μόνιμους διορισμούς, Εκπαιδευτικοί που έχουμε χρόνια Προϋπηρεσία να μας συμπεριλάβει με σειρά κατάταξης με καθαρή εκπαιδευτική Προϋπηρεσία στους διορισμούς, κ να προγραμματίσει να έχουμε δικαίωμα φοίτησης να πάρουμε παιδαγωγική επάρκεια κ μετά τους διορισμούς όπως έγινε κ στους υπάρχοντες αναπληρωτές κ μόνιμοι παλαιότερα.....

άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙ είπε...

Βασίλη συμφωνούμε απόλυτα.
Μήπως πρέπει να κινηθούμε και νομικά;

Διότι δεν βλέπω άλλη διέξοδο. Το κείμενο αυτό καταγγελίας το έχουμε στείλει παντού αλλά κανείς ως τώρα δεν έχει συμπαρασταθεί εκτός την ΠΕΤΕΕΜ. ΔΕΝ το προωθούν και κωφεύουν επιδεικτικά οι μόνιμοι και μη συνάδελφοι ΠΕ, αλλά δυστυχώς και οι ΔΕ και ΤΕ, είτε είμασταν κάποια στιγμή σε κοινούς συνδικαλιστικούς αγώνες, είτε όχι. Πλήρης αδιαφορία για την καραμπινάτη αναξιοκρατία αυτή. Μόνο για τα τρίμηνα που ετοιμάζει το υπουργείο ξεσηκώθηκαν όλοι. Βλέπεις εμείς είμαστε "πολύ λίγοι" για να ασχοληθούν μαζί μας...

VASILIS είπε...

Συμφωνώ απόλυτα

άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙ είπε...

Ημέρα των εκπαιδευτικών λέει σήμερα... αλλά μία χαρά την έριξαν την ταφόπλακα με αυτή την προκήρυξη σε περίπου πάνω-κάτω 450 αναπληρωτές και ωρομίσθιους τεχνικών ειδικοτήτων ΤΕ01/02-ΔΕ01/02 (εξαιρουμένων βεβαίως της ειδικότητας της κομμωτικής και των συναδέλφων που είχαν προλάβει να βγάλουν παιδαγωγική κατάρτιση από τις άλλες ειδικότητες).

Ήταν αναμενόμενή κατάληξη όταν οι συνάδελφοι της τεχνικής εκπαίδευσης ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02 αναπληρωτές, ωρομίσθιοι και μόνιμοι δεν είναι ενωμένοι και δεν διεκδικούν τίποτα ΜΑΖΊ αλλά συνεχίζουν το βασικό ελληνικό "συνδικαλιστικό δρόμο" των τελευταίων δεκαετιών: του διαίρει και βασίλευε, του γλύψε-γλύψε κάτι θα καταφέρεις για εσένα και τα άμεσα προσωπικά ή κλαδικά σου συμφέροντα, του ωχαδερφισμού, του παρτακισμού, κτλ, κτλ. Μετά μην περιμένουμε τους άλλους "συνάδελφους" ΠΕ της τεχνικής ή της γενικής παιδείας να μας συμπαρασταθούν όταν ειδικά μόνοι μας βγάζουμε τα ματάκια μας.

άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙ είπε...

Ευχαριστούμε το ipaidia.gr για την αναδημοσίευση.
https://www.ipaidia.gr/paideia/diorismoi-ekpaideutikon-kataggelia-sxetika-me-tous-diorismous-ton-te01-02-kai-de01-02/