27/10/2024

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΙΝΑΚΩΝ ΤΕ01.04 ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025 (-και όχι μόνο...)


Προχωρώντας ακόμα σε μία καταγγελία πινάκων, και γνωρίζοντας πως δεν περιμένω να γίνει και κάτι, να ξεκαθαρίσω από την αρχή πως τα πράγματα είναι κάθε πέρσι και καλύτερα στα δικά μας μετερίζια.


Δυστυχώς τα έχω ξαναγράψει πως επίτηδες έχουν απαξιώσει τους κλάδους μας υπέρ άλλων κλάδων ΠΕ. Η αρχή –επαναλαμβάνω- έγινε με την συγχώνευση των πινάκων μας επί Γαβρόγλου και μετά ήρθε και η ισοπέδωση με τα κριτήρια του ΑΣΕΠ -με κύριο το παιδαγωγικό που είναι πάνω από όλα τα άλλα προσόντα και παράλληλα όμως το αναξιοκρατικό και άκρως απαράδεκτο να έχουν κόψει τις ειδικότητες μας από το 2010 ώστε να μην μπορούν να παίρνουν την παιδαγωγική επάρκεια από την ΑΣΠΑΙΤΕ !!

Το αμέσως επόμενο βέβαια αναξιοκρατικό κριτήριο είναι η ύπαρξη εξαρχής –ΔΥΣΤΥΧΩΣ- των ΤΕ01/ΤΕ02 χωρίς να έχουν ως προαπαιτούμενο την επαγγελματική εμπειρία όπως οι ΔΕ01/ΔΕ02.

Ξαναγράφω ξεκάθαρα πως οι ειδικότητες των ΤΕ01/ΤΕ02 και ΔΕ01/ΔΕ02 θα έπρεπε να συγχωνευθούν, με το προσόν της επαγγελματικής εμπειρίας να είναι προαπαιτούμενη τουλάχιστον στα 5 (πέντε) έτη για ένταξη στους πίνακες, η επαγγελματική εμπειρία να είναι πάνω από όλα τα άλλα προσόντα και ανεξάρτητα από τα έτη ώστε να μην υπάρχει ταβάνι, η παιδαγωγική επάρκεια απλά να μοριοδοτείται όπως μία ξένη γλώσσα για τις δικές μας ειδικότητες και μόνο, μόνο η Αγγλική γλώσσα να μοριοδοτείται, να μοριοδοτούνται με υψηλή μοριοδότηση όσοι και όσες συνάδελφοι είναι σε πάνω από μία ειδικότητα σε εργαστηριακούς πίνακες, και τέλος, οι ΔΕ01/ΔΕ02 να καταργηθούν εντελώς αφού όμως ενταχθούν στους νέους πίνακες που θα δημιουργηθούν όσοι/ες συνάδελφοι/ισσες έχουν έστω και μία ώρα ως ωρομίσθιοι στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Στο παράδειγμα μας οι πίνακες του 2018-2019 όπου μας έπαιρναν ωρομίσθιους/αναπληρωτές δεν έχουν καμία σχέση με τους νέους πίνακες του 2024. Στους νέους πίνακες μπήκαν μέσα εκπαιδευτικοί από τα ΤΕΙ που έχουν τελειώσει Τεχνικό-Επαγγελματικό Λύκειο-Σχολή και μέσω του πλαφόν της ΑΣΠΑΙΤΕ μπαίνουν κανονικά κάθε χρόνο και παίρνουν την παιδαγωγική επάρκεια σαν να μην τρέχει τίποτα! Κανείς σχεδόν από αυτούς τους εκπαιδευτικούς δεν θα έχει δουλέψει ως τεχνίτης ψυκτικός (η ειδικότητα ΤΕ01.04 είναι αυτή των Ψυκτικών) αλλά το πολύ σαν μηχανολόγος κάνοντας ενδεχομένως μελέτες σε εταιρείες αφού δεν είναι προαπαιτούμενη η επαγγελματική εμπειρία στην ειδικότητα στους ΤΕ01/ΤΕ02!

Φοβερό: παίρνουν ανθρώπους στην ειδικότητα των ψυκτικών στα εργαστήρια της δευτεροβάθμιας και μετα-δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς να έχουν ιδέα από το αντικείμενο που θα πάνε να διδάξουν τους μαθητές! Αυτή είναι η κατάντια διαχρονικά της τεχνικής εκπαίδευσης στο #γΕλαδιστάν.
Κι αυτό δυστυχώς γίνεται σε όλες τις τεχνικές ειδικότητες των ΤΕ01/ΤΕ02.

Να χαίρεστε τους νόμους σας και την αξιοκρατία σας.
Και μετά απορούμε γιατί οι μαθητές δεν ξέρουν τίποτα βγαίνοντας από τις σχολές όταν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί που παίρνουν την 1η ανάθεση και μπαίνουν στα εργαστήρια δεν είναι γνώστες της ειδικότητας σε επαγγελματικό επίπεδο, οι εργαστηριακοί εκπαιδευτικοί δεν έχουν την 1η ανάθεση στα εργαστήρια, δεν έχουν τουλάχιστον 5ετή αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία στην ειδικότητα, και τέλος, δεν περνούν από προσωπική συνέντευξη η οποία θα γίνεται από εργαστηριακούς μόνιμους τεχνικούς εκπαιδευτές με τουλάχιστον 10ετή θητεία στα εργαστήρια και θα είναι διαθέσιμη διαδικτυακά σε όλους τους υποψήφιους εργαστηριακούς εκπαιδευτές -με την προϋπόθεση της μη δημοσίευσης/κοινοποίησης με αυστηρότατη ποινική ρήτρα μόνιμης διαγραφής από όλους τους μελλοντικούς και υπάρχοντες πίνακες.

Ελλάδα 2.0.
Ποια Τεχνική Εκπαίδευση θέλουμε για τα παιδιά μας;!


ΠΙΝΑΚΕΣ 2018-2019
ΠΗΓΗ


ΠΙΝΑΚΕΣ 2024-2025



Υστερόγραφο (28/10/2024, 08:55)
Προσωπικά δουλεύω φέτος ως αναπληρωτής πλήρους ωραρίου (όπως και πέρσι ως ωρομίσθιος) στην ΕΠΑΣ Μαθητείας του ΟΑΕΔ στο Νέο Ηράκλειο Αττικής και έχω να πω πως σε σύγκριση με το υπουργείο Παιδείας, οι σχολές του υπουργείου Εργασίας είναι πολύ πιο αξιοκρατικές στην πρόσληψη εργαστηριακών εκπαιδευτών τεχνικών ειδικοτήτων, είτε αυτοί είναι ΤΕ01/ΤΕ02 είτε είναι ΔΕ01/ΔΕ02.

Δεν έχουν συγχωνεύσει τις ειδικότητες, προσμετρείται όλη η προϋπηρεσία του εκπαιδευτικού ανεξάρτητα που την έχει κάνει, και τέλος και βασικό, προσμετρείται η επαγγελματική προϋπηρεσία είτε στους ΤΕ01/ΤΕ02 είτε στους ΔΕ01/ΔΕ02. Αυτό το τελευταίο φυσικά είναι και ο λόγος που σε αυτές τις σχολές του ΟΑΕΔ (ΔΥΠΑ λέγονται τώρα) μπόρεσα να βρω εργασία ως εκπαιδευτής με πιο αξιοκρατικά κριτήρια.


1 σχόλιο:

άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙ είπε...

Ευχαριστούμε πολύ την ιστοσελίδα e-wall.net για την αναδημοσίευση:
https://e-wall.net/72249/katangelia-anaxiokratias-stous-pinakes-technikis-ekpaidefsis-te01-04/